valmistui pikaisesti, mustasta Foxista. Puikkosuositus on 10! no ei minulla semmoisia sukkapuikkoja ole, kutoset on suurimmat, joten niillä suihkin. Kuvaa ei ole, Mies kieltäytyi mallihommista (vaikka lupasin, ettei kasvot näy!) ja Koirakaan ei halunnut kuviin. Pipo on tehty vyötteen mallilla, joten sitä voi katsoa kaupassa.

Minulla on langanostokielto. Mies sanoi, ettei tähän huusholliin osteta uusia lankoja ennen kuin entiset on neulottu... minä laitoin sitten Miehelle naulojenostokiellon! Siinäpähän takoo kuus tuumaisilla mitä tykkää! No, langanostokielto lieveni, ihan pakottavissa tapauksissa voin ostaa tiettyyn tarpeeseen tasan sen mitä tarvitsen, ei varalle...

Minulle tuli sitten sulo vilen -syndrooma; Foxia puoleen hintaan ja Oliviaa ja seiska veikkaa.... Ryhdikkäästi ostin YHDEN kerän Foxia. Ja neuloin sen heti kotiin tultua.

Se oli viime viikolla. Tänään näin Austermannin Step-lankaa (mit Aloe Vera und Jojoba Öl), ei ollut halpaa mutta minulla on sitä yksi kerä!